poniedziałek, 3 lutego 2014

Sleek & Revlon


Dotarły zamowione przeze mnie w piątek paletki ze Sleek MakeUp i podkład sceniczny Revlon Colorstay 24 h kolor jaki wybralam to 180.
Paletki to Oh So Special i Au Naturel.
Oczywiście od razu musiałam wszystko wytestować, od podkładu po paletki i zrobilam mase zdjęc ale jak zwykle tylko pare nadaje się do publikacji.
Podkład prezętuje się tak :

To jest ten sam podkład tylko jedna fotka jest z fleszem a druga bez.
Pewnie wiele osob tak jak ja zastanawia się jaki kolor wybrac majac jasną karnację.
Do bardzo jasnej proponuje ton jasniejszy kolor 150 Buff, jednak jak ktos ma karnację taka jak ja ze jest jasna jednak szybko chwytam lekką opalenizne bardziej polecam kolor 180 Sand Beige.

Co do opakowania, nie za praktyczne i mało wygodne bo bez pompki.
Jest szklane, troche się trzeba natrudzić aby wylać z niego kosmetyk

Zapach przyjemny, aplikacja łatwa szybko zakrywa niedoskonałości
Jak dla mnie super kryje i matuje
Tak wygląda na ręce :



Zrobiłam nawet zdjęcia jak wygląda na  twarzy.
Na jednym zdjęciu jak wygląda moja twarz bez podkładu
a na drugim jak juz z samym podkladem.
Staralam się zrobic zdjęcie jak najbardziej "widoczne" by byl zauwazalny efekt krycia
Uwieżcię dałam naprawde mało kosmetyku i taki efekt :)



Nie ma tu żadnej manipulacji w programach komputerowych
nic nie przerabiałam i nie udoskonalalam :)
Taki efekt uzyskałam po jednej warstwie podkładu.
Prawda ze rewelacyjny?
Ja jestem zachwycona.


Oczywiscie pochwalę się rownież paletkami.
Pudełeczka są piekne i eleganckie.



Kolorki w tych paletkach sie powtarzają .
Ale i tak jestem mega zadowolona, juz planuje zakup innych.
Z tej samej lini.




Mamy kolory super napigmentowane, matowe i połyskujące.
Czarny jest naprawde czarny :) !
długo szukalam takiego węgielkowatego cienia.
Oczywiście musialam jakis make up zrobic :)

Cos w stylu Małgosi Rozenek tylko troszkę jaśniejszy i delikatniejszy.


I pare zbliżen na oczy  i twarz bez obróbki graficznej :






I buziunia , ponieważ chcę Wam pokazać jak ten podkład rewelacyjnie zlewa się z kolorem twarzy i jaki naprawde świetny efekt daje. :




Ja jestem zachwycona!
Jeżeli któraś z Was zastanawia się nad zmiana swojego podkladu i zastanawia się nad revlonem, to nie wachajcie się i spokojnie kupujcie, a najlepiej revlon  z nową formułą, bo wlaśnie ja taką posiadam.

Gorąco polecam :)
Nie zawiedziecie sie.



:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz