czwartek, 6 lutego 2014

Make up + dużo zdjęć.


Dziś makijaż :)
Jestem taka troszkę maniaczką malowania :)
Jak mam dzien to lubie się odpicować nawet jak nigdzie nie wychodze :P
A dziś miałam właśnie taki dzień :P

Standardowo użyłam podkładu Revlon, korektora pod oczy art scenic 2w1 Eveline, pudru mineralnego MAX, i kulek brązujących do policzków.
Oczy to Paletki Sleek o ktorych pisałam, liner Bell, tusz grashka i rzęsy MAX.

Mam sporo zdjęc i nie zawaham się ich tu umieścic :) :P
Zawsze bylam takim malym narcyzem, nic na to nie poradzę :)





Uważam że kazda kobieta powinna znać swoją wartość i mieć wysoką samoocene, bo to juz połowa sukcesu w osiągnieciu pewnosci siebie.
Wiele osob powtarza że jestem zadufana w sobie.
Ale to nie jest zadufanie to poprostu świadomość swojego talentu i urody.
Jestem pewna siebie, zawsze bronie swojego zdania i nie daje sobie napluc w twarz :)





A jak komuś to przeszkadza to nie mój problem.
:)








Jestem często zapatrzoną w siebie egoistką.
Ale mama zawsze powtarzała mi że egoistki mają slodkie zycie.
I puki co się to sprawdza.

A na koniec moj kosmetyczny rozgardiasz :)


Taka ze mnie mała wredota.


3 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz z uśmiechem! :) Makijaż też bardzo ładny, chociaż ja sama bym się nie zdecydowała na tak mocno podkreślone oko. Na co dzień używam tylko podkładu i tuszu do rzęs, więc dziwnie się czuje w tak widocznym makijażu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez na codzien się tak nie maluje :) tylko tak dla "wyzycia artystycznego' czasem tak mnie ochota najdzie na majsterkowanie przy makijazu i sie 'wymaluje' :) podobny makijaz mialam na slubie :P

      Usuń
    2. u mnie wyżycie artystyczne kończy się, kiedy do podkładu i tuszu dodam cienie do powiek. :D ale fakt, faktem nie jestem kosmetyczką, ani specjalnie nie lubuję się w malowaniu, więc moje makijażowe szaleństwa nie będą przeprowadzane na tak wielką skalę. ;)
      a ja nawet ślubie miałam bardzo delikatny makijaż, trochę różu, trochę pomarańczowego i trochę czarnego. ;p

      Usuń