środa, 5 lutego 2014

Playboy


Dziś chciała bym wam napisać o moim ostatnim odkryciu.
A dokładniej chodzi mi o żel pod prysznic Playboy, Play it spicy.
Zapach ten uwielbiam od dawna, byłam posiadaczką perfum i mgielki.
Przyszedł czas na żel, a że w tesco był w promocji (6.99zl) to postanowiłam kupic.
Po paru dniach użytkowania mogę już o nim coś nie coś napisać.
Po pierwsze dużym plusem jest przede wszystkim Zapach, ktory naprawde fajnie utrzymuję się na skórze.
Nie pieni się jakos znacząco ale jest przyjemny w uzyciu, delikatna formuła delikatnie myje ciało, nie podrażnia :) . Konsystencja jest troszkę rzadka, ale za to żel jest fajnie różowy i połyskujący.
Opakowanie rowniez bardzo mi się podoba ale moze dlatego ze lubie polączenie czerni z różem i świecidełkami. Jedyny minus to cięzko się je otwiera, trzeba troszkę posiłowac się z dozownikiem. Ale za to śmiało możemy zabierać go w podroże będac pewnymi że nic nam sie nie wyleje.

Opis produktu od producenta :

Prysznic w ciemności to prowokacyjny krok, na jaki można sobie pozwolić wyłącznie z żelem Play it Spicy. Jego oryginale komponenty tworzą orientalny zapach, który podkreśla wrodzony seksapil każdej dziewczyny. Wybuchowa mieszanka granatu, tygrysiej lilii i passiflory odzwierciedla zadziorny charakter kobiety. Jej rozbrykaną duszę uspokaja kremowa baza, emanując przyjemnym ciepłem ambry i drzewa sandałowego. Uwodzicielskie opakowanie kremu pod prysznic Play it Spicy mieni się nocną poświatą czerni. Diamentowe dekoracje i różowe logo tworzą nastrój stworzony wprost dla miłosnych igraszek. 

Cena: ok. 11zł / 250ml



Dla mnie jest super, nie pobije oczywiscie mojego Dove, ale jakas odskocznia musi byc :)
W promocyjnej cenie jak najbardziej opłaca się go kupić.
Niemniej jednak w wiekszosci sklepów cena to 11 zł, czytając forum napotkałam się na wypowiedzi uzytkowniczek ze właśnie cena jak na pojemnosc opakowania jest zbyt wysoka.
Ja kupilam w promocji wiec dla mnie super, jednak w cenie bez promocji napewno bym go nie kupiła.

A tu fotka mojej Playboy'owej kolekcji.
Mgiełka, perfum i żel.
Perfumka juz na wykonczeniu. 



Dostalam ją od koleżanki na urodziny wraz z stringami Playboy.
w ślicznym rozowym pudełeczku :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz